Mégsem fúr földgázkutat az Őrség védett területén a Mol
Felülvizsgálták a tervezett tevékenységet.
Felülvizsgálták a tervezett tevékenységet.
Száraz vagy csak félig telt medrek, kilógó halhátak jellemzik a dunántúli völgyekben fekvő halastavak nagy részét. A térség haltermelésének ötöde van veszélyben az aszály miatt. A hazai hal viszont nem csak emiatt drágul ősszel.
A nagyragadozók visszatelepülése, számuk növekedése nem mentes a konfliktusoktól: az állattartók haszonállataikat, a vadászok a vadat féltik tőlük, a kirándulók pedig saját testi épségüket. Pedig odafigyeléssel elkerülhetők lennének a kockázatok.
Balesetveszélyt jelentenek a közlekedőkre.
Elpusztult 44 barna réti héja, két egerészölyv, két erdei pityer és két róka is.
A kormány harcot hirdetett az illegális hulladék ellen, önálló új hatóságot mégsem állított föl. A szankciók szigorúbbak lettek, de kérdés, mennyire sikerül élni velük. Lenne hol: az országban sokéves, hatalmas szemétdombok is akadnak.
Nyolcmilliárd dollár a piaci értéke, brit vállalatként szerepel a New York-i tőzsdén, és mégis csak kevesen ismerik az Arrival nevű autóipari céget. Az ok egyszerű, az Arrival a kevésbé divatos elektromos járműveket fejleszti, a buszokat, a kisteherautókat és a taxikat.
Míg fürdőruhából már egyre könnyebben talál fenntarthatóbbat, gumimatracok terén már nehezebb "zöld" opciók közül választani. Javában zajlik a strandszezon: milyen lehetőségeink vannak, ha környezetbarátabb lehetőségeket keresünk a vízpartra magunkkal vitt termékek helyett?
A speciális takarókkal 70 százalékkal tudják csökkenteni az olvadást.
Egy új kutatás szerint jóval kisebb lehetne a karbonlábnyomunk, ezt a járvány alatt több hazai háztartás is bizonyította, bár leginkább azzal, hogy nem ültek annyit autóba.
Az érintett dokumentum azt foglalja össze, milyen életmódbeli változásokra van szükség a fejlett országokban ahhoz, hogy csökkentsék a klímaváltozás hatásait.
A 2007-ben Nobel-békedíjjal kitüntetett nemzetközi klímavédelmi szervezet új jelentése szerint az utolsó pillanatban vagyunk ahhoz, hogy megállítsuk a felmelegedést, különben katasztrofális következmények jöhetnek. A sajtó hajlamos mindezt szenzációhajhász módon tálalni, de még ekkor is van igazság abban, amit ír.
Felcsúton a kormány példaértékű módon tud levezényelni egy villámárvizeket csillapító projektet, a 40 kilométerre fekvő Velencei-tónál viszont hibát hibára halmoz, amikor a klímaváltozás következményeire kellene választ adnia.
Az Egyesült Királyságban 1998 óta tilos a gyakorlat, most azonban egy európai kezdeményezés mögé beállva újra lehetőség nyílhat rá.
Mintha csak egy nagy költségvetésű hollywoodi film trükkjeit néznénk, amelyek a legbelsőbb félelmeinkre hatnak a maguk profizmusával, hogy katasztrófákkal riogassanak. Ilyenek a görögországi erdőtüzek képei, csakhogy egy olyan katasztrófát mutatnak meg, amely itt és most zajlik. És amikor ezeket a képeket nézzük, nemcsak a jelent, hanem a jövőt is láthatjuk magunk előtt.
A feltehetőleg gyújtogatás okozta katasztrófa miatt háromnapos nemzeti gyász kezdődik csütörtökön.
Egyre gyakrabban önt ki a Temze, tíz éven belül akár a belvárost is gyakran elmoshatja. A külsőbb kerületek még ennél is nagyobb bajban lehetnek.
Nemcsak az épületeken hagyott nyomott a pusztító németországi árvíz, hanem a helyiek lelkében is. A Deutsche Welle riportja.
A július az év legmelegebb hónapja, és az a július volt minden idők legmelegebbje.
A Boxabl 15 millió forintnyi dollárt kér az egy nap alatt felépíthető, mindennel felszerelt ingatlanokért.